περισσότερες πόλεις...

 

Γενικές Ερωτήσεις




o   Τι είναι το «topadvisor» ?
  • Ο οδηγός σας για να βρείτε τα εστιατόρια που αναζητάτε.
  • Μια ζωντανή πηγή για  ειλικρινείς, αξιόλογες και  αληθινές άρα χρήσιμες κριτικές εστιατορίων.
  • Διασύνδεση και συμμετοχή σε μια κοινότητα αληθινών ανθρώπων που μοιράζονται αληθινές χρήσιμες πληροφορίες.
  • Ένας εύκολος αλλά πανίσχυρος τρόπος να μοιραστείτε την γνώμη σας, τις εμπειρίες σας και την ικανοποίηση ή απογοήτευσή σας από τα φαγητά και τις υπηρεσίες που καταναλώνετε σε εστιατόρια.

o   Είναι το topadvisor δωρεάν ?
Ναί !

o   Γιατί πρέπει να είμαι μέλος για να γράψω κριτική ?   
Το topadvisor είναι μια ζωηρή και διαρκώς αυξανόμενη κοινότητα. Κι όπως είναι πιο εύκολο να εμπιστευθείς τις συμβουλές ενός φίλου απ' ότι έναν εντελώς ξένο, με τον ίδιο τρόπο είναι ευκολότερο να έχεις εμπιστοσύνη σε κριτικές που γράφτηκαν από μέλη της κοινότητας. Τα χαρακτηριστικά κοινωνικής διαδικτύωσης που θα βρείτε στο topadvisor συμβάλουν στην ενδυνάμωση της κοινότητας  ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα και στην εγγραφή μελών ακριβώς για την δημιουργία αυτής της «έμπιστης» σχέσης.   
Με το τρόπο αυτό, οι προτάσεις και η «φήμη» για κάποια εστιατόρια, που έτσι κι αλλιώς οι φίλοι ανταλλάσουμε, μεταφέρονται ψηφιακά στο topadvisor:
  • Διασυνδέοντας ηλεκτρονικά όμοια-σκεπτόμενους  γευσιγνώστες που παρέχουν αλλά και αναζητούν σχετική πληροφορία
  • Παρέχοντας σχετική αλλά και ενημερωμένη πληροφορία στα μέλη μας

o   Πως γίνομαι μέλος στο topadvisor?
Είναι απλό και γρήγορο. Με την επιλογή «είσοδος» που εμφανίζεται στο επάνω δεξί σημείο της οθόνης. Στην συνέχεια συμπληρώνετε την αντίστοιχη φόρμα και σε ελάχιστα λεπτά μπορείτε πλέον να γράψετε κριτική ως μέλος. Να θυμάστε επίσης σε κάθε σας επίσκεψη να κάνετε login για να έχετε πλήρη πρόσβαση στις υπηρεσίες της κοινότητας.   

o   Γιατί πρέπει να δώσω το email μου?
Χρειαζόμαστε το email σας για να επαληθεύσουμε τον λογαριασμό σας και να σας βοηθήσουμε να λάβετε υπενθύμιση του password σας εάν το ξεχάσετε. Εμείς στο topadvisor αντιμετωπίζουμε όλα τα θέματα ιδιωτικότητας δεδομένων πολύ σοβαρά και δεσμευόμαστε για την ορθή χρήση των προσωπικών σας στοιχείων.

o   Πως αναζητώ πληροφορίες στο topadvisor? Πως βρίσκω τα εστιατόρια που με ενδιαφέρουν?
Στο topadvisor υλοποιούμε τον πλέον εξελιγμένο και εύχρηστο τρόπο αναζήτησης πληροφορίας. Αναζήτηση είτε με το όνομα (ή μέρος του ονόματος)  εστιατορίου αν το ξέρουμε, είτε με κατηγορία κουζίνας ή είδους φαγητού στην περιοχή που μας ενδιαφέρει.
Μερικά παραδείγματα αναζήτησης:

1.  Burger
ή
2.  περιοχή Καλλιθέα
ή
3.  ιταλικό στην περιοχή Κολωνάκι
ή
4.  ψάρι, κρέας στην περιοχή Γκάζι, Κεραμεικός, Γλυφάδα

καθώς το topadvisor  δίνει τη δυνατότητα για άπειρες συνδυαστικές και έξυπνες αναζητήσεις.

o   Είμαι κανονικό μέλος και κάποια κριτική μου έχει «εξαφανιστεί». Γιατί?
Οι κριτικές «εμφανίζονται» και «φεύγουν» από την πρώτη σελίδα γιατί ταξινομούνται με βάση την ημερομηνία (ή αν κάποιο μέλος το επιλέξει με βάση την βαθμολογία τους ή τον αριθμό τους) ώστε να παρουσιάζουμε πάντα τις πιο πρόσφατες. Όλες οι κριτικές των μελών δεν θα σβήνονται ποτέ και θα είναι πάντα ορατές είτε στο προφίλ (προσωπική σελίδα μέλους) των μελών είτε στις σελίδες των αντίστοιχων εστιατορίων μέσω αναζήτησης.
Κριτικές με ανάρμοστο,  προσβλητικό ή περιεχόμενο αντίθετο με τους όρους χρήσης του site θα σβήνονται.
Για χρήσιμες συμβουλές σχετικά με το πως να γράψετε κριτικές διαβάστε παρακάτω.

o   Πως μπορώ να προσκαλέσω τους φίλους μου στο topadvisor?
Το topadvisor θα είναι ακόμη πιο ενδιαφέρον και διασκεδαστικό όταν θα συμμετέχουν και οι φίλοι σας. Γιαυτό διαδώστε το!
 

 

Ερωτήσεις για το Προφίλ σας


 
 
o    Ποιός μπορεί να δεί το πραγματικό μου όνομα? Το ψευδώνυμό μου (nickname) ?
ΚΑΝΕΙΣ εκτός αν το επιλέξετε εσείς να φαίνεται δημόσια. Εσείς επιλέγετε το επίπεδο ιδιωτικότητας που επιθυμείτε. Εάν θέλετε τα υπόλοιπα μέλη να σας ξέρουν με το ονοματεπώνυμό σας είναι δική σας επιλογή. Εάν πάλι θέλετε να διαλέξετε ένα ψευδώνυμο κι αυτό είναι επιλογή σας.

o   Πως αλλάζω τις πληροφορίες στο προφίλ μου?
Για να επεξεργαστείτε το προφίλ σας, επιλέγετε «προφίλ» από την σελίδα σας και μεταφέρεστε στην σελίδα με το προφίλ σας. Εκεί ενημερώνετε τις πληροφορίες που επιθυμείτε και πατώντας «ενημέρωση στοιχείων» ενημερώνετε το προφίλ σας.

o   Μπορώ να αλλάξω το ψευδώνυμό μου (nickname)?
Όχι. Εάν αλλάζατε το ψευδώνυμό σας, τα υπόλοιπα μέλη που πιθανά παρακολουθούν τις κριτικές σας γιατί τις βρίσκουν χρήσιμες, θα έχαναν αυτή την δυνατότητα.

o   Μπορώ να έχω περισσότερους από έναν λογαριασμό (account) στο topadvisor ?
Όχι δεν θεωρούμε σωστό να γράφετε κριτική για το ίδιο εστιατόριο ή ίδια εστιατόρια από πολλαπλούς λογαριασμούς. Εάν παρατηρήσουμε τέτοιου είδους δραστηριότητα θα διαγράψουμε τους αντίστοιχους λογαριασμούς και κριτικές.

 
 

Πληροφορίες Σχετικά με Κριτικές



 
o   Θα επιτρέπονται αρνητικές κριτικές εστιατορίων στο topadvisor?
Απολύτως. Το topadvisor είναι μια κοινότητα όπου τα μέλη της μπορούν, και ενθαρρύνονται να ανταλλάσουν τις γευστικές τους εμπειρίες και υπηρεσίες, είτε είναι καλές είτε κακές, γράφοντας ελέυθερα την κριτική τους.

o   Θα επιτρέπονται προσβλητικές κριτικές εστιατορίων στο topadvisor?
ΟΧΙ. Τα ίδια τα μέλη μας «βοηθούν» στην διαδικασία αυτή αναφέροντας  ποιες κριτικές είναι ανάρμοστες ή υβριστικές ώστε να διαγράφονται. Για χρήσιμες συμβουλές σχετικά με το πως να γράψετε κριτικές διαβάστε παρακάτω.

o   Γιατί κρατάτε τις κριτικές στο topadvisor για τόσο πολύ χρόνο?
Γιατί ακόμη και οι παλιές κριτικές μπορούν να βοηθήσουν τα μέλη να πληροφορηθούν για να αποφασίσουν καλύτερα. Διαβάζοντας επίσης παλιότερες κριτικές σε σχέση με πιο πρόσφατες θα μπορέσετε να δείτε αν υπάρχουν βελτιώσεις στην ποιότητα των υπηρεσιών εκεί που θα έπρεπε και να διαπιστώσετε ποια εστιατόρια εξελίσσονται.   

o   Γιατί δεν μπορώ να βρώ κριτική για το εστιατόριο που με ενδιαφέρει?   
Κινητήρια δύναμη του topadvisor είναι άνθρωποι σαν κι εσάς, τα μέλη του που αποτελούν την κοινότητα, και με την λογική αυτή κάποιο εστιατόριο ίσως δεν έχει ακόμη προσελκύσει το ενδιαφέρον ενός μέλους ώστε να γράψει κριτική γι αυτό. Έτσι λοιπόν, όταν το επισκεφτείτε , γράψτε την πρώτη κριτική εσείς γι αυτό, ώστε τα υπόλοιπα μέλη να αποκτήσουν γνώση από τις δικές σας εμπειρίες.

o    Διαγράφει το topadvisor κριτικές ?
Κάποιες φορές θα διαγράψουμε κριτικές στην περίπτωση φυσικά που είναι ανάρμοστου ή υβριστικού περιεχομένου αλλα και εάν είναι εκτός των οδηγιών μας.  Για οδηγίες και χρήσιμες συμβουλές σχετικά με το πως να γράψετε κριτικές διαβάστε παρακάτω.
 

  

Πως Γράφω μια Κριτική? Οδηγίες και Χρήσιμες Συμβουλές



 
Εάν δεν έχετε γράψει ποτέ κάποια σχετική κριτική πρέπει να σας πούμε οτι είναι ευκολότερο απ οτι νομίζετε. Η γνώμη σας, η άποψή σας είναι πολύ σημαντική για την κοινότητα και ταυτόχρονα το πιο σημαντικό μέρος της κριτικής σας. Για αυτό έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα σημεία όταν γράφετε μια κριτική:

  • Φαγητό: Περιγράψτε την αίσθηση σας από την ποιότητα του φαγητού. Μεγάλη χρησιμότητα σε αυτούς που διαβάζουν την κριτική σας δίνει η αναφορά σας σε συγκεκριμένα πιάτα, στην δημιουργικότητα του σεφ, και γενικότερα σε ιδιαίτερα στοιχεία που κάνουν το φαγητό να ξεχωρίζει, καλά ή κακά. Προσπαθήστε να  είστε αρκετά περιγραφικοί και να σημειώσετε σημεία που θα μπορούσε να υπάρξει βελτίωση ή σημεία που είναι αξιομνημόνευτα. Εδώ λοιπόν κρίνετε την ποιότητα του φαγητού. Χρήσιμο επίσης είναι να αναφέρετε και το πώς κρίνετε την σχέση ποιότητας / τιμής των πιάτων.
  • Υπηρεσίες: Πείτε την γνώμη σας για το service, τις υπηρεσίες δηλαδή του εστιατορίου. Είναι χρήσιμο να αναφέρετε στοιχεία που πιθανά εξαιτίας πολύ καλής συμπεριφοράς θα σας κάνουν για πάντα πελάτη του εστιατορίου ή στοιχεία που ήταν τόσο απογοητευτικά θα σας αποτρέψουν από μια δεύτερη επίσκεψη.  Εδώ μπορείτε να γράψετε για την γνώση των σερβιτόρων γύρω από τα πιάτα, για την καθαριότητα προσωπικού και χώρου καθώς και για την κάβα και τις γνώσεις του προσωπικού γύρω από τα κρασιά αν είναι κάτι που θεωρείτε σημαντικό όσον αφορά τις υπηρεσίες ενός εστιατορίου.  Σημαντικά θέματα κριτικής εδώ αποτελούν η ταχύτητα παραγγελίας και εξυπηρέτησης καθώς και γενικότερης συμπεριφοράς απέναντι στον πελάτη.
  • Ατμόσφαιρα: Περιγράψτε την γενική ατμόσφαιρα, για παράδειγμα την διακόσμηση, τον φωτισμό, και την μουσική  και όλους εκείνους τους παράγοντες που σας έκαναν να αισθανθείτε όμορφα στον χώρο ή το αντίθετο. Πρόκειται για χρήσιμη πληροφορία καθώς πολλοί άνθρωποι βάζουν σε υψηλή προτεραιότητα την γενική ατμόσφαιρα ενός χώρου εστίασης.
Χρησιμοποιείστε τα αστεράκια (1-5 το ανώτερο) για να δώσετε και συγκεκριμένη βαθμολογία στην κριτική σας ώστε να διαμορφωθεί η συνολική βαθμολογία του συγκεκριμένου εστιατορίου αλλά και σιγά - σιγά μια λίστα αξιολόγησης και σύγκρισης εστιατορίων
Σημαντικό! Να θυμάστε πάντα ότι η κριτική σας έχει την δύναμη να επηρεάσει τις επιλογές ή αποφάσεις άλλων μελών που δεν έχουν επισκεφτεί ένα εστιατόριο. Γι αυτό να είστε δίκαιοι και ειλικρινείς στην κριτική σας. Για παράδειγμα, εάν δίνετε μεγαλύτερο βάρος στην ποιότητα του φαγητού και όχι στους άλλους τομείς, καλό θα είναι να το αναφέρετε ώστε η κριτική σας να αποτυπώνει όσον το δυνατόν αντικειμενικότερα την πραγματικότητα για να ληφθεί υπόψη από την κοινότητα.
Στο πεδίο «τι παραγγείλατε» είναι ΠΟΛΥ χρήσιμο για όσους διαβάζουν την κριτική σας να αναφέρετε πιάτα που θεωρείτε εξαιρετικά ή σπεσιαλιτέ που αξίζει να δοκιμάσουν οι επόμενοι επισκέπτες ώστε να μπορούν τα μέλη να τα αναζητήσουν στη συνέχεια.
Τέλος μπορείτε με το υπάρχον σχετικό εικονίδιο να προτείνετε σε άλλα μέλη το εστιατόριο για το οποίο γράψατε την κριτική. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθεί μια λίστα από προτεινόμενα εστιατόρια για την διευκόλυνση των μελών.
Σας παρακαλούμε για την χρήση Ελληνικής γλώσσας με πεζοκεφαλαία και όχι Greeklish.

Τι μας και σας αρέσει:
  • Να συμπληρώνετε όλα τα πεδία της φόρμας αξιολόγησης/κριτικής.
  • Οι περιγραφές να έχουν αρκετή πληροφορία ώστε να είναι χρήσιμες για τους υπόλοιπους χρήστες. Για παράδειγμα  «Το burger ήταν οκ» δεν είναι πολύ χρήσιμη πληροφορία.
  • Οι κριτικές μπορεί να είναι καλές, κακές ή μέτριες αρκεί να έχετε ιδία, πελατειακή εμπειρία από το εστιατόριο, και να είναι  ειλικρινής.
  • Συνέβη κάτι περίεργο ή μοναδικό κατά την επίσκεψή σας σε ένα εστιατόριο? Θα θέλαμε να το περιγράψετε. Απλώς φροντίστε να δώσετε σωστή και κατατοπιστική περιγραφή.    

Τι δεν μας και σας αρέσει και δεν θα επιτρέψουμε:
  • Όχι προσωπικές επιθέσεις, εμπαθείς κριτικές, προσβλητικές ονομαστικές αναφορές, ή απειλές.
  • Όχι έμμεσες εμπειρίες, διαδόσεις ή φήμες.
  • Όχι άσχημη, εξευτελιστική ή υποτιμητική γλώσσα, ή ρατσιστικές ή υβριστικές εκφράσεις .
  • Όχι δημοσιοποίηση email διευθύνσεων ή προσωπικών δεδομένων.
  • Όχι κατηγορίες για παράνομες δραστηριότητες, ή απάτες .
  • Όχι ανυπόστατες κατηγορίες για τροφικές δηλητηριάσεις.
  • Όχι κριτικές για εστιατόριο στο οποίο είστε ή ήσασταν εργαζόμενος ή ιδιοκτήτης.

o   Μπορώ να γράψω μια κριτική για ένα εστιατόριο εάν δουλεύω γι αυτό ή μου ανήκει?   
Όχι γιατί θα είστε προκατειλημμένος, γεγονός που θα επηρεάσει την αντικειμενικότητα σας για την εμπειρία σας , καλή ή κακή. Εάν διαπιστώσουμε ότι καταχωρούνται κριτικές από ανθρώπους σχετιζόμενους επαγγελματικά με το εστιατόριο αυτό, θα τις διαγράφουμε.

o   Εάν είχα μια πραγματικά πολύ κακή εμπειρία, μπορώ να την συμπεριλάβω στην κριτική μου ώστε να ενημερώσω μελλοντικούς επισκέπτες?
Αυτό είναι καλό, αποδεκτό και το κυριότερο πολύ χρήσιμο. Τα μέλη του topadvisor θα εκτιμήσουν την ειλικρινή γνώμη σας και εκεί βρίσκεται και η δύναμη της «φωνής» σας. Μείνετε όμως σε γεγονότα και συγκεκριμένα περιστατικά. Δεν θα δεχθούμε κριτικές που επιτίθενται προσωπικά ή απειλούν  τους εμπλεκομένους.

o   Πως υπολογίζεται η βαθμολογία ενός εστιατορίου?
Η βαθμολογία μιας κριτικής ενός εστιατορίου είναι ο μέσος όρος των επιμέρους βαθμών (με αστεράκια) σε Φαγητό, Υπηρεσίες και Ατμόσφαιρα. Η βαθμολογία ενός εστιατορίου είναι ο μέσος όρος όλων των κριτικών που έχουν καταχωρηθεί.
 
 
 

Ειδικά για Εστιατόρια


 
 
o   Πως μπορώ να προσθέσω ένα εστιατόριο το οποίο δεν είναι στην λίστα?
Πολύ απλά επικοινωνείτε με το topadvisor είτε στέλνοντας email στο info@topadvisor.gr με τα στοιχεία του εστιατορίου. Η ομάδα του topadvisor αφού εξακριβώσει τα εν λόγω στοιχεία θα το προσθέσει στην βάση μας.

o    Η κατηγορία Κουζίνας του αγαπημένου εστιατορίου μου, νομίζω ότι  είναι λάθος. Πως αλλάζει ?   
Πολύ απλά επικοινωνείτε με το topadvisor είτε στέλνοντας email στο info@topadvisor.gr αναφέροντας το λάθος που έχετε ανακαλύψει. Η ομάδα του topadvisor αφού εξακριβώσει αν πρέπει να γίνει η εν λόγω αλλαγή θα την υλοποιήσει άμεσα.

o   Είμαι ιδιοκτήτης εστιατόριου και δεν βρίσκω κριτικές για το εστιατόριο μου. Πως μπορώ να προσθέσω κάποια κριτική?
Κινητήρια δύναμη του topadvisor είναι τα μέλη του. Επομένως ή θα περιμένετε από κάποιο μέλος να αρχίσει γράφοντας την πρώτη κριτική ή προτείνετε στους πελάτες σας να γίνουν μέλη και να γράψουν για την εμπειρία τους στο εστιατόριό σας.

o   Έχω κι άλλες ερωτήσεις. Πως επικοινωνώ με το topadvisor?
Πολύ απλά επικοινωνείτε με το topadvisor είτε στέλνοντας emailστο info@topadvisor.gr και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο. 

αλλάξτε το avatar σας

το avatar σας έχει προστεθεί με επιτυχία!
υπήρξε πρόβλημα κατά την προσθήκη του avatar σας!